czwartek, 10 stycznia 2013

"Sweeney Todd - Demoniczny Golibroda z Fleet Street"

Tytuł Filmu: "Sweeney Todd - Demoniczny golibroda z Fleet Street"
Oryginalny Tytuł: "Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street"
Rok: 2007
Kraj: USA, Wielka Brytania
Długość: 1 godz. 56 min.
Gatunek: Musical, Thriller
Reżyseria: Tim Burton
Muzyka: Stephen Sondheim
Główna Obsada:
-Johnny Depp - Sweeney Todd
-Helena Bonham-Carter - Pani Lovett
-Alan Rickman - Sędzia Turpin
Opis: Gdy Sweeney Todd powraca do Londynu okazuje się, że jego żona nie żyje, a jego córka jest przetrzymywana przez Sędzię Turpina. Sweeney Todd otwiera zakład jako golibroda nad ciastkarnią pani Lovett i planuje zemstę.
Nagrody:
-Oscar - Najlepsza scenografia
-Złoty Glob - Najlepsza komedia, lub musical
-Złoty Glob - Najlepszy aktor w komedii, lub musicalu (Johnny Depp)
-Teen Choice - Ulubiony czarny charakter (Johnny Depp)
-CDG - Najlepsze kostiumy w filmie kostiumowym
-Eddie - Najlepszy montaż komedii, lub musicalu
-Saturn - Najlepszy horror
-Saturn - Najlepsze kostiumy
Uwzględniłam tylko wygrane, bo jest za dużo nominacji i nie miałam już siły pisać. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. :)
Nasza Opinia: Small Metal Fan: Cudowny film! Ten klimat, kostiumy, muzyka, mój ulubiony reżyser, mój ulubiony aktor. Musical, ale jednocześnie thriller. No po prostu bajka. No gorzej z krwią, bo jest mało rzeczywista, ale liczy się klimat! Film mimo, że krwawy to momentami zabawny, ale koniec jest bardzo smutny. Pokazuje i miłość i to do czego może doprowadzić pragnienie zemsty. Zakazana miłość Anthony'ego do Johanny jest piękna. Piosenki, które pozostają w mojej głowie. Ja uwielbiam filmy Burtona, uwielbiam Deppa, uwielbiam Helenę Bonham Carter, uwielbiam ten film. Polecam, no chyba, że ktoś nie lubi krwi..
Ocena ogólna: Small Metal Fan - 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz